måndag 9 februari 2009

Utmanad



Åhå...jag har blivit utmanade av Scrapmi@. Hur gör man då var min första tanke innan jag sen läste o gick vidare.

1.Gå in i mappen Mina bilder på din dator.
2.Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.
3.Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt de veta att de är utmanade.


Här är mitt kort. Det är min son, Linus som sitter på gatan utanför huset o ritar med sina nyinköpta gatukritor, våren 2008.

Kanske nåt att scrappa om...

3 kommentarer:

  1. Åhhh vilken lite konstnär =)
    Absolut ett scrapprojekt!!!
    Kram/Mia

    SvaraRadera
  2. HEJ SVEJS!
    Det var ju ett bra kort tycker jag!
    Det kan ju bli en bra Lo ju! Det får du
    ta med dig på pysselhelgen...jag hade inte
    lika tur som du med den där utmaningen..hihi
    ha de bra så hörs vi
    Kramen///L

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken fin blogg du har!
    Tror du får hjälpa mig o fixa till min :)
    Läste lite andra inlägg o såg att du scrappat med Agneta! Tck för att jag fick lösningen på den gåtan!! Jag känner nämligen henne (genom hennes son) o hejade på henne när hon gick in till er, men kunde för mitt liv inte begripa vad hon gjorde där!! Haha!! fröken nyfiken, du vet... ;)
    Vi ses! ha det bra

    SvaraRadera